Ga naar de inhoud
Opleidingen Programma’s Customer Journey

Customer Journey

Ben jij benieuwd welke fasen jouw klant doorloopt en hoe je hierop kan inspelen met jouw organisatie? Meld je dan aan voor deze interactieve workshop en ontdek het zelf!

In het kort

Startdata

29 september 2025

Duur

13.00 uur - 16.00 uur

Kosten

Gratis

Locatie

Amersfoort

Type

Gratis event

Details

In deze workshop duiken we in de basisprincipes van het creëren van een klantreis. Ontdek welke fases je klant doorloopt en waar je op kunt letten in de optimalisatie hiervan.

We bespreken het opstellen van persona’s, de fasen van de klantreis en we gaan aan de slag met een praktijkopdracht. Leer in deze workshop hoe jij anders naar de klantreis kan kijken en welke mogelijkheden dit jouw organisatie biedt voor het bouwen aan duurzame relaties met de klant.

Aanmelden voor Customer Journey

Inschrijven

"*" geeft vereiste velden aan

Bekijk ook eens

Leren verbeteren

Van Green naar Black

11 april 2025
Gratis event
Leren verbeteren

Kennismaken Lean

14 juli 2025
Gratis event
Leren verbeteren

Toyota Way

27 oktober 2025
Gratis event

Onze klanten